
Internet z roku na rok zmienia się, a jego zmiany podyktowane są zainteresowaniami użytkowników oraz nowinkami technologicznymi, które zmieniają oblicze globalnej sieci. Tego typu nowinką było wprowadzenie do sprzedaży urządzeń mobilnych z dostępem do internetu. Wg raportu Digital, Social & Mobile in 2015 ponad 15 milionów polaków korzysta ze smartphonów oraz innych urządzeń mobilnych. Według Agencji Interaktywnej WiWi warto wykorzystać ten potencjał i dostosować swój serwis www do wymogów współczesnych technologii.
Dzięki rozwojowi urządzeń mobilnych zauważalny jest też rozwój technologii responsywnych, które pozwalają na automatyczne dopasowanie witryny internetowej do rozmiaru wyświetlacza urządzenia oraz jego rozdzielczości. Strony RWD są o wiele bardziej przyjazne mobilnym użytkownikom oraz wyświetlają się idealnie na każdym typie urządzenia. Nie ma znaczenia czy jest to laptop, komputer stacjonarny czy też niewielki smartphon. Strona zawsze dopasowuje się do ekranu oraz zachowuje czytelność i przejrzystość. Wg wytycznych Google dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] każda nowo powstała strona internetowa powinna spełniać wymogi i idealnie dopasowywać się do ekranu każdego urządzenia. Gigant w branży zauważył potencjał, jaki mają w sobie urządzenia mobilne i 21 kwietnia 2015 roku wprowadził aktualizację silnika swojej wyszukiwarki. Dzięki niej strony wykonane w technologii RWD są wyświetlane znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwarki Google. Inną korzyścią, dzięki której strony RWD są tak popularne, jest komfort użytkownika. Dzięki tej technologii każdy może mieć dostęp do treści publikowanych na stronie.
Ciekawą ofertą stron RWD pochwalić się może Agencja interaktywna WiWi. W swoim portfolio mają ponad 100 udanych projektów sklepów www dostosowanych do różnych ekranów oraz serwisów i portali RWD. Każda tworzona przez agencje strona ma indywidualną grafikę wzbogaconą o ciekawe dodatki i rozwiązania niespotykane u konkurencji. Wszystkie tworzone przez agencje strony są zgodne z wytycznymi Google.